Blog - Nutrilife

Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation.
To-cheat-or-not-to-cheat.jpg

To cheat or not to cheat... εσωτερικό δίλημμα που περιστασιακά έχουν πολλοί από τους διαιτώμενους. Τι είναι όμως τελικά αυτή η περιβόητη 'cheat Day' ή «ελεύθερη μέρα» όπως συνηθίζεται να λέγεται;


-3-1280x1201.jpg

Αν αναζητάς ένα ελαφρύ και υγιεινό επιδόρπιο για εσένα και τα παιδιά σου,  τότε το ρυζόγαλο είναι το ιδανικό. Ελαφρύ, χωρίς πολλά λιπαρά και ζάχαρη, με όλη τη θρεπτική αξία του γάλακτος, είναι ότι πρέπει σαν απογευματινό σνακ, σαν πρωινό ή ακόμα και σαν ελαφρύ βραδινό.


-στο-σχολείο-στην-covid-19-εποχή.jpg

Το κολατσιό του παιδιού ήταν ανέκαθεν ένας πονοκέφαλος για τους γονείς. Τι να βάλω στο παιδί να φάει στο διάλλειμα; Να είναι υγιεινό, να είναι γρήγορο στην προετοιμασία γιατί δεν έχω και πολύ χρόνο το πρωί, να είναι οικονομικό, να είναι διαφορετικό, γιατί το παιδί το βαριέται…. και μέσα σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και το να είναι ασφαλές. Να μπορεί δηλαδή να καταναλωθεί εύκολα από το παιδί, χωρίς να πρέπει να έρθει σε επαφή με τα χέρια του και υπάρξει κίνδυνος επιμόλυνσης. Ταυτόχρονα όμως να τηρεί και όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις. Μην πανικοβάλλεστε, ψυχραιμία!!!


-τη-συναισθηματική-από-τη-βιολογική-πείνα.jpg

Είναι πολλές οι φορές που τρώμε όχι για να ικανοποιήσουμε τη πείνα μας αλλά για να αισθανθούμε καλύτερα. Πολλές φορές στρεφόμαστε στο φαγητό γιατί θέλουμε να νιώσουμε ευχάριστα  μετά από μια δύσκολη ημέρα ή για να ανταμείψουμε τον εαυτό μας για αυτή, για να ελέγξουμε το άγχος μας ή γιατί είμαστε στεναχωρημένοι. Τελικά όμως το φαγητό δεν βελτιώνει την συναισθηματική μας κατάσταση (ή αν το κάνει είναι για πολύ λίγο) ούτε δίνει λύση στα προβλήματά μας. Αντίθετα τα αρχικά μας συναισθήματα  επανέρχονται και επιπλέον φορτωνόμαστε τις ενοχές από την υπερβολική πρόσληψη φαγητού και την αδυναμία να συγκρατηθούμε. 


5-«διάσημες»-δίαιτες-που-θα-πρέπει-να-αποφύγετε.jpg

Η επιλογή του κατάλληλου διατροφικού σχήματος για απώλεια βάρους δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το ποιο είναι καταλληλότερο για το κάθε άτομο, εξαρτάται από πολλούς και ποικίλους παράγοντες, όπως οι προσωπικές προτιμήσεις, η συνύπαρξη κάποιου νοσήματος, ο τρόπος ζωής, η φυσική δραστηριότητα, η γεωγραφική τοποθεσία που ζει κ.α. Έτσι δεν μπορούμε εύκολα να πούμε ποια δίαιτα είναι καλύτερη ή χειρότερη από κάποια άλλη. Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν κάποιες δίαιτες ευρέως γνωστές και διαδεδομένες, που έχουν κερδίσει τον τίτλο των χειρότερων επιλογών που θα μπορούσε να κάνει κανείς για να χάσει βάρος. Αυτές είναι η χορτοφαγική ωμοφαγία, η αλκαλική δίαιτα ή δίαιτα του ph, η κετογονική δίαιτα καθώς και διάφορα διατροφικά συμπληρώματα ή υποκατάστατα.


-την-καλοκαιρινή-πλευρά-των-οσπρίων.jpg

Τα όσπρια είναι τρόφιμα που περιέχουν πληθώρα θρεπτικών συστατικών όπως πρωτεΐνες, υδατάνθρακες,  φυτικές ίνες, μέταλλα και βιταμίνες. Έχουν την υψηλότερη συγκέντρωση πρωτεΐνης από όλα τα άλλα τρόφιμα του φυτικού βασιλείου ενώ ταυτόχρονα αποτελούν και την οικονομικότερη πηγή πρόσληψης αυτής.  Είναι χαμηλά σε λιπαρά και δεν περιέχουν χοληστερόλη.  Ενώ περιέχουν υδατάνθρακες, έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και είναι κατάλληλα για την διατροφή των διαβητικών.  Είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β (ειδικά φυλλικό οξύ), σίδηρο, ψευδάργυρο, ασβέστιο και μαγνήσιο.  Χαμηλά σε νάτριο και πλούσια σε φυτοθρεπτικά συστατικά, ενώ δεν περιέχουν γλουτένη και είναι έτσι κατάλληλα για τα άτομα με κοιλιοκάκη. 


-για-τη-μείωση-των-αρνητικών-επιπτώσεων-της-ατμοσφαιρικής-ρύπανσης-στην-υγεία.jpg

Η ατμοσφαιρική ρύπανση αντιπροσωπεύει σημαντικό παράγοντα κινδύνου για την ανθρώπινη υγεία. Έχει συνδεθεί παγκοσμίως με μια σειρά ασθενειών συμπεριλαμβανομένων των αναπνευστικών και καρδιαγγειακών νοσημάτων, την εξασθενημένη γνωστική λειτουργία, την αυξημένη θνησιμότητα και το μειωμένο προσδόκιμο ζωής.


-κρύβει-μέσα-του-ένα-αβοκάντο.jpg

Το αβοκάντο έκανε ένα μακρύ ταξίδι και έφτασε στην Ελλάδα στα ’60s από την κεντρική Αμερική και το Μεξικό που θεωρείται και η μαμά πατρίδα του. Στην Ελλάδα προτίμησε την Κρήτη


summer_edited-2-1280x1272.jpg

Ποια πρέπει να είναι τα χαρακτηριστικά των καλοκαιρινών σνακ; Να είναι δροσερά, να περιέχουν πολύ νερό, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, να μεταφέρονται εύκολα και να μην αλλοιώνονται.


-η-γλυκιά-αγαπημένη.jpg

Έχετε αναλογιστεί πόση ζάχαρη προσλαμβάνετε την ημέρα; Πολλοί θα σκεφτείτε ότι δεν καταναλώνετε ζάχαρη στον καφέ ή ότι δεν σας αρέσουν τα γλυκά όποτε και θα θεωρήσετε ότι η ζάχαρη που καταναλώνετε δεν είναι πολύ, είναι όμως πράγματι έτσι;


Instagram Feed

Πρόσφατα Άρθρα

Ακολουθήστε μας: