Η τροφή είναι συνυφασμένη με τη ζωή


Από την πρώτη στιγμή της γέννησής μας, αναζητούμε τη ζεστασιά και την αγάπη της μητέρας μας μέσα από την τροφή. Είναι ο γλυκός συνοδοιπόρος σε όλα τα στάδια της ζωής μας. Και έτσι πρέπει να είναι, σύμμαχος και όχι εχθρός. Είναι αυτή που θα μας συντροφεύει στις χαρές και στις λύπες και θα μας εξασφαλίσει σωστή ανάπτυξη και υγεία, βάση για μια καλύτερη ζωή.


Επιλέξτε την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει και δείτε πώς μπορώ να σας βοηθήσω



Προγράμματα Διατροφής


Προγράμματα Διατροφής


Εξατομικευμένα προγράμματα διατροφής, ειδικά σχεδιασμένα και προσαρμοσμένα στις προσωπικές σας ανάγκες και απαιτήσεις.


Μάθετε Περισσότερα

Μετρήσεις


Μετρήσεις


Ανάλυση σύστασης σώματος (λιπομέτρηση), μέτρηση Μεταβολικού Ρυθμού Ηρεμίας (Resting Metabolic RateRMR) , αξιολόγηση φυσικής κατάστασης, καταγραφή και αξιολόγηση δραστηριότητας.


Μάθετε Περισσότερα

Συνεδρίες εξ αποστάσεως


Συνεδρίες εξ αποστάσεως


Δυνατότητα πραγματοποίησης εξ αποστάσεως συνεδριών μέσω βιντεοκλίσης ή τηλεφώνου.


Μάθετε Περισσότερα

Για Επιχειρήσεις


Για Επιχειρήσεις


Σχεδιασμός προγραμμάτων ευεξίας , συνεργασία με επιχειρήσεις εστίασης, παιδικούς σταθμούς, παιδότοπους, επιχειρήσεις fitness και άσκησης ενηλίκων και παιδιών.


Μάθετε Περισσότερα


Υπολογισμός Δείκτη Μάζας Σώματος (Body Mass Index-BMI)

Ο Δείκτης Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) (Body Mass Index-BMI) αποτελεί έναν απλό δείκτη που σχετίζει το βάρος με το ύψος και χρησιμοποιείται για την κατάταξη των ενηλίκων σε κατηγορίες φυσιολογικού ή υψηλού βάρους και παχυσαρκίας. Ανάλογα με την κατηγορία που βρίσκεται ο ΔΜΣ, μπορεί να υπάρχουν αυξημένες ή μειωμένες πιθανότητες εμφάνισης προβλημάτων υγείας.
Βάλτε τα στοιχεία σας για να υπολογίσετε το BMI σας και να δείτε σε ποιά κατηγορία ανήκετε.



Συμπληρώστε το ύψος σας σε εκατοστά (πχ.172).



Συμπληρώστε το βάρος σας σε κιλά (πχ. 63)



ΒΜΙ

Σημείωση: Όσο o Δείκτης Μάζας Σώματος αυξάνεται πάνω από το 25 kg, αυξάνεται ο κίνδυνος εμφάνισης  χρόνιων ασθενειών που σχετίζονται με το υψηλό βάρος και το υψηλό ποσοστό λίπους, όπως καρδιαγγειακά νοσήματα, σακχαρώδης διαβήτης, υπέρταση, καρκίνος κ.α.


Δείτε τον πίνακα τον αποτελεσμάτων και διαβάστε περισσότερα για τον Δείκτη Μάζας Σώματος εδω


Yπολογισμός Βασικού Μεταβολικού Ρυθμού (Resting Metabolic Rate – BMR) και Ημερήσιων Ενεργειακών Απαιτήσεων

O Βασικός Μεταβολικός Ρυθμός (Resting Metabolic Rate – BMR) είναι οι θερμίδες που απαιτεί το σώμα μας σε συνθήκες ηρεμίας, για να επιτελέσει τις βασικές του λειτουργίες όπως η αναπνοή και η καρδιακή λειτουργία.

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με  τον Βασικό Μεταβολικό Ρυθμό (BMR) και τις Ημερήσιες Ενεργειακές Απαιτήσεις εδώ




Σύνολο


Mερικές απο τις κριτικές ανθρώπων που συνεργαστήκαμε!

Σας ευχαριστώ όλους και τον καθέναν σας χωριστά

Αthina Sakka


Εξαιρετική κλινική διατροφολόγος αλλα και άνθρωπος. Δημιουργεί προγράμματα διατροφής ανάλογα με τις ανάγκες αλλά και τις προτιμήσεις του καθενός,χωρίς στερήσεις. Προσωπικά με βοήθησε όχι μόνο να χάσω βάρος αλλά και να υιοθέτησω ένα σωστό τρόπο διατροφής.


Katerina Kris


Eξαιρετική επαγγελματίας, δίνει ρεαλιστικές συμβουλές και κερδίζει την εμπιστοσύνη σου από την πρώτη στιγμή!


Babis Niokos


Αξιόλογη επαγγελματίας! Αν έχεις αποφασίσει να προσέξεις τον εαυτό σου δεν έχεις άλλη επιλογή. Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής το δημιουργεί προσαρμοσμένο στις προσωπικές σου ανάγκες, συνήθειες και το καθημερινό σου πρόγραμμα, χωρίς στερήσεις και αποκλεισμούς.


Μαριλένα Σαμπάνη


Έμπειρη και καταρτισμένη επαγγελματίας, προσιτός και ζεστός άνθρωπος, γενικά άψογη σε όλα! Το πρόγραμμα που βγάζει διαμορφώνεται με βάση τις ανάγκες και τις διατροφικές προτιμήσεις του καθενός, αποτελεσματικό και χωρίς αξιοσημείωτες στερήσεις.


Xρήστος Παυλίδης


Με δυο τρεις συμβουλες και ενα ευκολο για μενα προγραμμα διατροφης με βοηθησε να ρυθμισω το προβλημα που ειχα με τη χοληστερινη μου. Σωστη Επαγγελματιας


Γράφει η Μαρίνα

Διαβάστε στο blog για επίκαιρα θέματα διατροφής, tips, συνταγές και συμβουλές για μια καλύτερη ποιότητα ζωής


To cheat or not to cheat

To cheat or not to cheat… εσωτερικό δίλημμα που περιστασιακά έχουν πολλοί από τους διαιτώμενους. Τι είναι όμως τελικά αυτή η περιβόητη ‘cheat Day’ ή «ελεύθερη μέρα» όπως συνηθίζεται να λέγεται;

Διαβάστε Περισσότερα

ρυζογαλο 3

Αν αναζητάς ένα ελαφρύ και υγιεινό επιδόρπιο για εσένα και τα παιδιά σου,  τότε το ρυζόγαλο είναι το ιδανικό. Ελαφρύ, χωρίς πολλά λιπαρά και ζάχαρη, με όλη τη θρεπτική αξία του γάλακτος, είναι ότι πρέπει σαν απογευματινό σνακ, σαν πρωινό ή ακόμα και σαν ελαφρύ βραδινό.

Διαβάστε Περισσότερα

Κολατσιό στο σχολείο στην covid-19 εποχή

Το κολατσιό του παιδιού ήταν ανέκαθεν ένας πονοκέφαλος για τους γονείς. Τι να βάλω στο παιδί να φάει στο διάλλειμα; Να είναι υγιεινό, να είναι γρήγορο στην προετοιμασία γιατί δεν έχω και πολύ χρόνο το πρωί, να είναι οικονομικό, να είναι διαφορετικό, γιατί το παιδί το βαριέται…. και μέσα σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και το να είναι ασφαλές. Να μπορεί δηλαδή να καταναλωθεί εύκολα από το παιδί, χωρίς να πρέπει να έρθει σε επαφή με τα χέρια του και υπάρξει κίνδυνος επιμόλυνσης. Ταυτόχρονα όμως να τηρεί και όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις. Μην πανικοβάλλεστε, ψυχραιμία!!!

Διαβάστε Περισσότερα

Διακρίνοντας τη συναισθηματική από τη βιολογική πείνα

Είναι πολλές οι φορές που τρώμε όχι για να ικανοποιήσουμε τη πείνα μας αλλά για να αισθανθούμε καλύτερα. Πολλές φορές στρεφόμαστε στο φαγητό γιατί θέλουμε να νιώσουμε ευχάριστα  μετά από μια δύσκολη ημέρα ή για να ανταμείψουμε τον εαυτό μας για αυτή, για να ελέγξουμε το άγχος μας ή γιατί είμαστε στεναχωρημένοι. Τελικά όμως το φαγητό δεν βελτιώνει την συναισθηματική μας κατάσταση (ή αν το κάνει είναι για πολύ λίγο) ούτε δίνει λύση στα προβλήματά μας. Αντίθετα τα αρχικά μας συναισθήματα  επανέρχονται και επιπλέον φορτωνόμαστε τις ενοχές από την υπερβολική πρόσληψη φαγητού και την αδυναμία να συγκρατηθούμε. 

Διαβάστε Περισσότερα


Instagram Feed

Πρόσφατα Άρθρα

Ακολουθήστε μας: